DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER
DVOPREDMETNI STUDIJ
3. semestar
Naziv kolegija: PRAKSA 1
Nositelj kolegija: dr.sc. Renata Geld, docent
Nastavnici: izv. prof. dr. sc. Renata Geld, dr. sc. Bojan Prosenjak, v. asist., Nives Kovačić, asist.
ECTS- bodovi: 2 boda
Jezik: engleski
Semestar: III. semestar diplomskog studija
Status: obvezni
Oblik nastave: Nastava se izvodi kroz praktikume, hospitacije i samostalno držanje nastave
Uvjeti: —
Ispit: Na temelju portfolija i ocjena iż samostalno održane nastave
Cilj kolegija: Studenti će se osposobiti za ciljano i refleksivno promatranje nastave i razviti svjesnost o sastavnicama nastavničke kompetencije i potrebi njezinog razvoja. Moći će povezati teorijske (stručne i profesionalne) spoznaje iz relevantnih kolegija s konkretnim primjerima nastavne prakse.
Plan izvođenja:
Nastava će se provoditi ritmom koji ovisi o mogućnosti ustanova koje studente primaju na praksu te o rasporedu sati mentora.
Program kolegija po tjednima:
Week | Topics |
1 | Introduction |
2 | Classroom observation – foci |
3 | Designing activities for different levels of proficiency. |
4 | Designing activities for different age levels. |
5 | Designing lesson plans. |
6 | Classroom teaching in school. |
7 | Classroom teaching in school. |
8 | Classroom teaching in school. |
9 | Classroom teaching in school. |
10 | Classroom teaching in school. |
11 | Reflecting on teaching experience |
12 | Classroom teaching in school. |
13 | Classroom teaching in school. |
14 | Teaching styles |
15 | Issues in learning to teach EFL |
Način rada: Na praktikumima studenti će se pripremiti za ciljano promatranje nastave u ustanovama u kojima će hospitirati na nastavi mentora te samostalno izvoditi nastavu. Tijekom hospitacija vodit će dnevnik prakse. Studenti će trebati povezati i primijeniti znanja i vještine koje će stjecati u ostalim kolegijima metodičkoga bloka. Dnevnik prakse i analize sati ocijenit će se kao dio obaveznog portfolija koji studenti sastavljaju tijekom diplomskog studija.
Obvezna literatura:
– Crookes, G. (2003) A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
– Newby, D. i sur. (2008) European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. [odabrana poglavlja]
– Wajnryb, R. (1992) Classroom observation tasks. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
Dopunska literatura:
– Allwright, D. (1988) Observation in the language classroom. New York: Longman. [odabrana poglavlja]
– Costas i Costa i sur. (eds.) (2001) Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl. [odabrana poglavlja]
– Gebhard, J.G. i Oprandy, R. (1999) Language teaching awareness. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]