DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER
JEDNOPREDMETNI STUDIJ
8. semestar
Naziv kolegija: PRAKSA 2
Nositelj kolegija: dr. sc. Renata Geld, docent
Nastavnik: dr. sc. Renata Geld, docent
ECTS- bodovi: 3 boda
Jezik: engleski
Semestar: VIII
Status: obvezni
Oblik nastave: Nastava se izvodi kroz praktikum, hospitacije i samostalno držanje nastave
Uvjeti: —
Ispit: Na temelju portfolija i ocjena iz samostalno održane nastave.
Cilj kolegija: Studenti će razviti sposobnost procjene učinkovitosti različitih nastavnih strategija. Osposobit će se za izradu plana nastavnog sata te procjenu tuđe i samoprocjenu vlastite kompetencije u izvođenju nastave engleskog jezika.
Plan izvođenja: Nastava će se provoditi ritmom koji ovisi o mogućnosti ustanova koje studente primaju na praksu te o rasporedu sati mentora. Praktikumi će se održavati na fakultetu, a hospitacije i samostalno držanje nastave pratit će analiza nastave.
Program kolegija po tjednima:
Week | Topics |
1 | Introduction; Defining effective teaching |
2 | Designing lesson plans |
3 | Assessing lesson plans |
4 | Classroom observation and teaching |
5 | Classroom observation and teaching |
6 | Classroom observation and teaching |
7 | Dealing with feedback |
8 | Classroom observation and teaching |
9 | Classroom observation and teaching |
10 | Classroom observation and teaching |
11 | Reflecting on teaching experience |
12 | Classroom observation and teaching |
13 | Classroom observation and teaching |
14 | Teaching styles |
15 | Issues in learning to teach EFL |
Način rada: Na praktikumima studenti će se pripremiti za ciljano promatranje nastave u ustanovama u kojima će hospitirati na nastavi mentora i gdje će samostalno održavati nastavu. Tijekom hospitacija vodit će dnevnik prakse. Nakon hospitacija provodit će se detaljna analiza promatrane i održane nastave. U analizama studenti će trebati povezati i primijeniti znanja i vještine koje će stjecati u ostalim kolegijima metodičkoga bloka. Dnevnik prakse i analize sati ocijenit će se kao dio obaveznog portfolija koji studenti sastavljaju tijekom diplomskog studija.
Obvezna literatura:
– Crookes, Graham (2003). A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
– Newby, D. et al (2008). European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. [odabrana poglavlja]
– Wajnryb, R. (1992). Classroom observation tasks. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
Dopunska literatura:
– Allwright, D. (1988). Observation in the language classroom. New York: Longman. [odabrana poglavlja]
– Costas i Costa et al. (eds.) (2001). Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl. [odabrana poglavlja]
– Gebhard, J.G. and Oprandy, R. (1999). Language teaching awareness. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]