DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER
JEDNOPREDMETNI STUDIJ
9. semestar
Naziv kolegija: PRAKSA 3
Nositelj kolegija: dr. sc. Renata Geld, docent
Nastavnici: dr. sc. Renata Geld, docent
ECTS- bodovi: 2 boda
Jezik: engleski
Semestar: IX
Status: obvezni
Oblik nastave: Nastava se izvodi kroz praktikum, hospitacije i samostalno držanje nastave
Uvjeti: —
Ispit: Na temelju portfolija i ocjene iz samostalno održane nastave
Cilj kolegija: Studenti će nastaviti razvijati sposobnost ciljanog i refleksivnog promatranja tuđe i vlastite nastave. Osposobit će se za prilagodbu nastavnih strategija učenicima različite dobi i kompetencije u engleskome jeziku. Razvit će kritički stav prema svom nastavnom radu. Osvijestit će vlastiti stil poučavanja.
Plan izvođenja:
Nastava će se provoditi ritmom koji ovisi o mogućnosti ustanova koje studente primaju na praksu te o rasporedu sati mentora.
Način rada: Na praktikumima studenti će se pripremiti za ciljano promatranje nastave u ustanovama u kojima će hospitirati na nastavi mentora te za izvođenje samostalne nastave. Vodit će dnevnik prakse. Nakon hospitacija provodit će se detaljna analiza promatrane nastave. U analizama studenti će trebati povezati i primijeniti znanja i vještine koje će stjecati u ostalim kolegijima metodičkoga bloka. Dnevnik prakse i analize sati ocijenit će se kao dio obaveznog portfolija koji studenti sastavljaju tijekom diplomskog studija.
Program kolegija po tjednima:
Week | Topics |
1 | Introduction |
2 | Designing activities for different age groups of learners. |
3 | Designing activities for different levels of proficiency. |
4 | Classroom teaching in school. |
5 | Classroom teaching in school. |
6 | Classroom teaching in school. |
7 | Classroom teaching in school. |
8 | Classroom teaching in school. |
9 | Classroom teaching in school. |
10 | Classroom teaching in school. |
11 | Reflecting on teaching experience |
12 | Classroom teaching in school. |
13 | Classroom teaching in school. |
14 | Reflection on teaching styles; self-evaluation of teaching. |
15 | Issues in learning to teach EFL |
Obvezna literatura:
– Crookes, Graham (2003) A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
– Newby, D. et al (2008) European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. [odabrana poglavlja]
– Wajnryb, R. (1992) Classroom observation tasks. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
Dopunska literatura:
– Allwright, D. (1988). Observation in the language classroom. New York: Longman. [odabrana poglavlja]
– Costas i Costa et al. (eds.) (2001). Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl. [odabrana poglavlja]
– Gebhard, J.G. and Oprandy, R. (1999). Language teaching awareness. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]