DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER
JEDNOPREDMETNI STUDIJ
10. semestar
Naziv kolegija: PRAKSA 4
Nositelj kolegija: dr. sc. Renata Geld, docent
Nastavnik: dr. sc. Renata Geld, docent
ECTS- bodovi: 3 boda
Jezik: engleski
Semestar: X.
Status: obvezni
Oblik nastave: Nastava se izvodi kroz praktikume, hospitacije i samostalno držanje nastave
Uvjeti: —
Ispit: Na temelju portfolija i ocjene iz samostalno držane nastave
Cilj kolegija: Studenti će usavršiti svoje nastavničke kompetencije na svim razinama, a posebno će imati priliku razviti osjećaj odgovornosti za svoj rad i za učenike (poučavat će istu grupu tijekom dužeg perioda). Razvit će osjećaj profesionalnosti.
Plan izvođenja:
Nastava će se provoditi ritmom koji ovisi o mogućnosti ustanova koje studente primaju na praksu te o rasporedu sati mentora.
Način rada: Na praktikumima studenti će se pripremiti za samostalno izvođenje nastave duljih nastavnih jedinica. Vodit će dnevnik prakse. Nakon promatranja i izvođenja nastave provodit će se detaljna analiza sata. Dnevnik prakse i analize sati ocijenit će se kao dio obaveznog portfolija koji studenti sastavljaju tijekom cijelog diplomskog studija.
Program kolegija po tjednima:
Week | Topics |
1 | Introduction |
2 | Designing units for different age groups of learners. |
3 | Designing units for different levels of proficiency. |
4 | Classroom teaching in school. |
5 | Classroom teaching in school. |
6 | Classroom teaching in school. |
7 | Classroom teaching in school. |
8 | Classroom teaching in school. |
9 | Classroom teaching in school. |
10 | Classroom teaching in school. |
11 | Reflecting on teaching experience |
12 | Classroom teaching in school. |
13 | Classroom teaching in school. |
14 | Analysis of student diaries. |
15 | Issues in EFL teacher preparatio |
Obvezna literatura:
– Crookes, Graham (2003). A Practicum in TESOL: professional development through teaching practice. Cambridge: CUP. (odabrana poglavlja)
– Newby, D. et al (2008). European portfolio for student teachers of languages. Graz: ECML. (odabrana poglavlja)
– Wajnryb, R. (1992). Classroom observation tasks. Cambridge: CUP. (odabrana poglavlja)
Dopunska literatura:
– Allwright, D. (1988). Observation in the language classroom. New York: Longman. (odabrana poglavlja)
– Costas i Costa et al. (ur) (2001). Student teaching in Europe. Freiburg im Breisgau: Fillibach-Verl.
– Gebhard, J.G. and Oprandy, R. (1999). Language teaching awareness. Cambridge: CUP. (odabrana poglavlja)