Home » 8. semestar - NASTAVNIČKI SMJER - dvopredmetni » Poučavanje engleskoga kao stranoga jezika

Poučavanje engleskoga kao stranoga jezika

DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER

 DVOPREDMETNI STUDIJ

 2. semestar

Naziv kolegija: POUČAVANJE ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA
Nositelj kolegija: izv. prof. dr. sc. Renata Geld
Nastavnik: izv. prof. dr. sc. Renata Geld, dr. sc. Bojan Prosenjak, v. asist., Nives Kovačić, asist.
ECTS-bodovi: 4
Jezik: engleski
Semestar: II. semestar diplomskog studija
Status
: obvezni

Oblik nastave: 2+2+2

Opis kolegija: Cilj je kolegija je upoznati studente sa sljedećim: vidovima učinkovitoh poučavanja u svrhu razvijanja četiriju temeljnih jezičnih vještina (čitanje, pisanje, slušanje i govorenje); načinima poticanja motivacije, poticanja razvoja strategija učenja te jezične svjesnosti; tehnikama i aktivnostima u poučavanju gramatike i vokabulara; poučavanje prilagođeno učeničkim potrebama i individualnim razlikama.

Ishodi:

  • Definirati karakteristike četiriju temeljnih jezičnih vještina i osmisliti aktivnosti za njihovo učinkovito poučavanje;
  • Osmisliti aktivnosti i razredno okruženje koje potiče učenikovu motivaciju;
  • Osmisliti aktivnosti i razredno okruženje koje omogućava razvoj jezične svjesnosti i strategija učenja;
  • Odabrati i/ili osmisliti aktivnosti za poučavanje vokabulara i gramatike koje su u skladu s individualnim razlikama učenika;
  • Osmisliti zadatke u svrhu vrednovanja različitih sastavnica jezičnog znanja, vještina i sposobnosti.

 

Obveze: Od studenata se očekuje priprema za nastavu – čitanje odabrane literature i/ili odrađivanje domaće zadaće. Također se očekuje aktivno sudjelovanje u nastavi kroz pitanja/odgovore i raspravu. Studenti koji postignu zadovoljavajući uspjeh na testovima ponavljanja nemaju obavezu izlaska na završki ispit. 

Program kolegija po tjednima:

Introduction
Croatian National Curriculum and Croatian National Educational Standards for English
Teaching English pronunciation
Teaching English grammar
Teaching English as the lexical level
Integrating non-linguistic content in TEFL
REVISION
Test 1
Developing listening comprehension skills in EFL
Developing speaking skills in EFL
Developing reading comprehension skills in EFL
Developing writing skills in EFL
REVISION
Test 2
Creating motivating activities in ELT
Developing language awareness in ELT
REVISION
Test 3

 

Način rada: Nastava ovog kolegija izvodi se kombinirano kroz predavanja, seminare i vježbe. Prema uputama predavača, studenti se pripremaju za nastavu prethodnim proučavanjem zadanih dijelova literature o temi koja se obrađuje. Na nastavi se očekuje visok stupanj interakcije studenata, posebno u seminarskom dijelu i na vježbama. Uspješnim rješavanjem predviđena tri testova studenti se mogu osloboditi polaganja završnog usmenog ispita.

Obvezna literatura:
– Brown, H.D. (2000). Principles of language teaching and learning. White Plains, Ny: Addison Wesley Longman Inc. [odabrana poglavlja]
– Carter, R., Nunan, D. (2001). Teaching English to Speakers of Other Languages. Cambridge:  CUP. [odabrana poglavlja]
– Celce-Murcia, M., Brinton, D., & Snow, A. (2014). Teaching English as a Second or Foreign Language (4th ed.). Boston, MA: Heinle ELT.

– Council of Europe (2001) Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. Cambridge: CUP.
– Cummins, J., Davison, Ch. (2007). International handbook of English language teaching. Springer. [odabrana poglavlja]
– Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching. London: Longman. [odabrana poglavlja]
– Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching: Practice and Theory. Cambridge: CUP. [odabrana poglavlja]
– Uso-Juan, E., Martinez-Flor, A. (2006). Current trends in the development and teaching of the four language skills. Berlin: Walter de Gruyter. [odabrana poglavlja]
– Časopisi: English Language Teaching Journal, Language Learning, Strani jezici.

Dopunska literatura:
– Bogards, P., Laufer, B. (2004). Vocabulary in a second language. Amsterdam: John Benjamins B.V.
– Davison, Ch. (2004) The contradictory culture of teacher-based assessment: ESL teacher assessment practices in Australian and Hong Kong secondary schools. Language Testing 21 (3), 305-334.
– Odlin, T. (1994). Perspectives of Pedagogical Grammar. Cambridge: CUP.
– Richard-Amato, P. R. (1998).  Making it Happen. London: Longman.
– Richards, K. (2003). Qualitative inquiry in TESOL. New York, Ny: Palgrave MacMillan.
– Tarone, E., Yule, G. (1989). Focus on the Language Learner. Cambridge: CUP.
– Walsh, S. (2011). Exploring classroom discourse: language in action. Abingdon: Routledge. [odabrana poglavlja]
– Časopisi: English Teaching Professional, International Journal of Applied Linguistics, Language Learning, Metodika, Modern Language Journal, System, World Englishes.