SYLLABUS
DIPLOMSKI STUDIJ
ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER od 2010/2011
DVOPREDMETNI STUDIJ
10. semestar
Naziv kolegija: VREDNOVANJE JEZIČNE I KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
Nositelj kolegija: dr. Marta Medved Krajnović, izv. prof.
Nastavnik: dr. Marta Medved Krajnović, izv. prof., Stela Letica Krevelj
ECTS-bodovi: 3
Jezik: engleski
Trajanje: 1 semestar
Status: izborni
Oblik nastave: 2 sata predavanja i 2 sata seminara
Uvjeti: —
Ispit: Kontinuirano praćenje i vrednovanje
Cilj: Studenti će steći uvid u problematiku
definiranja i vrednovanja komunikacijske jezične kompetencije, izrade i standardizacije valjanih i
pouzdanih jezičnih testova te ulogu i učinak koji vrednovanje i
testiranje imaju na obrazovni proces i njegove sudionike. Okušat će se u izradi
osnovnih tipova testova.
week |
Topics |
1 |
Introduction; |
2 |
Purpose |
3 |
Types |
4 |
Defining |
5 |
Revision |
6 |
Defining |
7 |
Defining |
8 |
Defining |
9 |
Defining |
10 |
Revision 2 |
11 |
Testing |
12 |
Testing |
13 |
Process |
14 |
Language |
15 |
Revision |
Obvezna
literatura:
Odabrana
poglavlja iz sljedećih publikacija:
Bachman,
L. F. i A. S. Palmer (1996). Language Testing in Practice: Designing and
Devoloping Useful Language Tests. Oxford:
OUP.
Bachman,
L. F. (2004). Statistical Analyses for
Language Assessment. Cambridge:
CUP.
Bachman,
L. F. i Kunnan, A. J. (2005). Statistical
Analyses for Language Assessment Workbook. Cambridge: CUP.
Hughes,
A. (2003). Testing for Language Teachers.
CUP.
Dopunska
literatura:
Odabrana poglavlja iz sljedećih
publikacija:
Bachman, L.F. (1990). Fundamental Considerations in Language
Testing. Oxford: Oxford University
Press.
Bachman, L., Cohen, A. S. (ur.) 1998. Interfaces between Second Language
Acquisition and Language Testing Research. Cambridge: CUP.
Cohen, Andrew
D. (1994). Assessing Language Ability in
the Classroom. Heinle & Heinle.
Council of Europe
(2001). Common European Framework of
Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge:
Cambridge University Press
McNamara, T. (2000). Language Testing. Oxford, New York: OUP
Časopis: Language Testing