Vrednovanje jezične i komunikacijske kompetencije

DIPLOMSKI STUDIJ ANGLISTIKE – NASTAVNIČKI SMJER, od 2010/2011

 DVOPREDMETNI STUDIJ

9. ili 10. semestar

Naziv kolegija: VREDNOVANJE JEZIČNE I KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
Nositelj kolegija: dr. Marta Medved Krajnović, izv. prof.
Nastavnik: dr. Marta Medved Krajnović, izv. prof., Stela Letica Krevelj
ECTS-bodovi: 3
Jezik: engleski
Trajanje: 1 semestar
Status
: izborni

Oblik nastave: 2 sata predavanja i 2 sata seminara
Uvjeti: —
Ispit: Kontinuirano praćenje i vrednovanje
Cilj
:  Studenti će steći uvid u problematiku definiranja i vrednovanja komunikacijske jezične kompetencije, izrade i standardizacije valjanih i pouzdanih jezičnih testova te ulogu i učinak koji vrednovanje i testiranje imaju na obrazovni proces i njegove sudionike. Okušat će se u izradi osnovnih tipova testova.

week

Topics

1

Introduction; Basic terminology (evaluation, assessment, testing)

2

Purpose of assessment/testing; Characteristics of a good test; washback effect

3

Types of tests and testing

4

Defining the construct – communicative language competence; testing communicative competence

5

Revision 1

6

Defining the construct – listening skill; testing the listening skill

7

Defining the construct – reading skill; testing the reading skill

8

Defining the construct – speaking skill; testing the speaking skill

9

Defining the construct – writing skill; testing the writing skill

10

Revision  2

11

Testing vocabulary

12

Testing grammar

13

Process of large scale, standardized tests development and analysis

14

Language testing and second language acquisition

15

Revision 3

Obvezna literatura:
Odabrana poglavlja iz sljedećih publikacija:
Bachman, L. F. i A. S. Palmer (1996). Language Testing in Practice: Designing and Devoloping Useful Language Tests. Oxford: OUP.
Bachman, L. F. (2004). Statistical Analyses for Language Assessment. Cambridge: CUP.
Bachman, L. F. i Kunnan, A. J. (2005). Statistical Analyses for Language Assessment Workbook. Cambridge: CUP.
Hughes, A. (2003). Testing for Language Teachers. CUP.

Dopunska literatura:
Odabrana poglavlja iz sljedećih publikacija:
Bachman, L.F. (1990). Fundamental Considerations in Language Testing. Oxford: Oxford University Press.
Bachman, L., Cohen, A. S. (ur.) 1998. Interfaces between Second Language Acquisition and Language Testing Research. Cambridge: CUP.
Cohen, Andrew D. (1994). Assessing Language Ability in the Classroom. Heinle & Heinle.
Council of Europe (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge: Cambridge University Press
McNamara, T. (2000). Language Testing. Oxford, New York: OUP
Časopis: Language Testing